Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Data publikacji strony internetowej: 2008-01-18. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-02-10.
Obecnie, na postawie porozumienia pomiędzy Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego, a Wojewódzkim Pogotowiem Ratunkowym w Katowicach, jest wdrażana nowa, spełniająca wiekszość wymogów ustawowych, strona podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach, usadowiona na serwerach zarządzanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-31. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową odnośnie strony BIP jest Jacek Boroń, jboron@wpr.pl, a odnośnie strony www WPR w Katowicach Andrzej Bęben, abeben@wpr.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 32 428 71 96 Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach mieści się budynku w Katowicach, przy ul. Powstańców 52.
• od strony ul. Granicznej (wejście ewakuacyjne),
• od strony ul. Powstańców (cztery wejścia, w tym jedno główne z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, trzy pozostałe poprzez garaże oraz piwnice – przy czym są to wejścia wyłącznie dla pracowników, nie są one przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo).
Skargi i wnioski przyjmują:
Dyrektor Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach,
Zastępca Dyrektora ds. Ratownictwa Medycznego.
Dyrektor Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach przyjmuje
w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godzinach od 8.30 – 9.30, po uprzednim
potwierdzeniu terminu spotkania.
Zastępca Dyrektora ds. medycznych przyjmuje w sprawach skarg
i wniosków w poniedziałki w godzinach od 11.00 – 12.00.
Skargi i wnioski można składać:
- osobiście, na piśmie w siedzibie WPR w Katowicach,
- listownie na adres ul. Powstańców 52, 40 – 024 Katowice,
- faksem + 48 (32 609 31 54),
- pocztą elektroniczną na adres: wpr@wpr .pl
Skargi i wnioski (nadesłane pocztą, jak i drogą elektroniczną) powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę), adres zamieszkania (w tym kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Skargi i wnioski niespełniające powyższego pozostawia się bez rozpatrzenia.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |