Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH

Realizując postanowienia ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się(Dz. U. z 2011 r. Nr 209, poz. 1243 ze zm.) Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach informuje, że:

Sprawy w WPR można realizować :

1) osobiście,

2) przy udziale tłumacza,

3) przy udziale osoby przybranej,

Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej z udziałem tłumacza jest proszona o zgłoszenie zamiaru skorzystania z tej usługi (usługa bezpłatna), co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Zgłoszenia chęci skorzystania z usług tłumacza języka migowego można dokonać:

  • pisemnie, przesyłając wniosek: za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi pocztowe na adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, 40-024 Katowice ul. Powstańców 52
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wpr@wpr.pl
  • za pośrednictwem faksu na numer: +48 32 / 60 93 154

Wzór pisemnego zgłoszenia można pobrać w załączniku na dole dokumentu.

2) telefonicznie, dzwoniąc na numer: +48 32 / 60 93 140, za pośrednictwem osoby przybranej,

tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu ułatwienia porozumienia się z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw.

3) osobiście w siedzibie Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData